Jullie review betekent veel voor mij, kleine moeite, groot gebaar.
Dankjewel dat ik jullie bijzondere momenten mocht vastleggen.
Een paar woorden van jullie zijn voor mij een groot cadeau.
Het kan heel eenvoudig via deze link hier onder.
Dit wordt echt enorm gewaardeerd, heel erg bedankt!
Liefs Anja
Einfach nur toll!
Anja hat uns bei unserer Hochzeit begleitet und das Ergebnis hat uns umgehauen!
Tolle Bilder, super Ideen für Motive und die Emotionen des gesamten Tages eingefangen!
Eine absolute Empfehlung!!!
Vielen herzlichen Dank liebe Anja
Anne
Ons trouwalbum hebben we gekregen van Anja. Het zijn prachtige foto’s geworden; we kunnen nu op elk moment even terug kijken naar onze mooie dag.
De foto’s geven precies weer hoe wij onze trouwdag hebben ervaren. Het zijn feestelijke foto’s geworden in kleur en zwart-wit. Anja werkt professioneel en had een mooie tip voor de reportage met ons vieren. En de foto’s van het avondfeest laten zien hoe gezellig het was.
We zijn er heel blij mee.
___________________
Brecht
We hebben een fijne shoot gehad.
Anja is een rustige, fijne fotografe. Er is een gemoedelijke sfeer en er wordt ruim de tijd genomen om mooie foto’s te schieten.
Vriendelijk en duidelijk contact per mail.
Anja heeft bij ons een newborn shoot gedaan thuis! Het was heel erg fijn dat ze heel geduldig en rustig was tijdens de shoot met onze zoon. We hebben hele mooie foto's gekregen in mooie verschillende settings, zijn heel erg blij met het eindresultaat!!
Sandra
Enorm hart voor de zaak en weet de mooie momenten te pakken op het juiste moment.
Fijne, lieve persoonlijkheid, prettig om mee te werken.
-------------------
Naomi
We hebben een hele leuke cakesmash gehad! De setting was mooi verzorgd en het badmomentje na afloop was een leuke extra, met mooie beelden als resultaat! Alles was goed geregeld en we hebben mooie foto's als herinnering.
Charel
Wij hebben met onze dochter van 1 jaar een cakesmash-shoot gedaan bij Anja. Ondanks dat onze dochter de taart niks vond, had Anja veel geduld met onze dochter. Hierdoor zijn er toch mooie foto’s uitgekomen! Erg blij met de resultaten.
Anja photographed our wedding celebration at Het Koetshuis in Denekamp. She was professional, friendly and flexible. All our photos were amazing! She's an exceptional photographer and artist.
Thank you Anja!
Copyright©AHWFotografie 2022- 2026